فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

لیمو ترش محصولی معجزه گر در نابودی سلول های سرطانی است ، و 10000 بار قویتر از شیمی درمانی عمل می کند. چرا ما چیزی درباره آن نمی دانیم؟ زیرا آزمایشگاه ها در ساختن ترکیبات آن سود بسیار زیادی کسب می کنند . >>اینک شما می توانید به دوست نیازمند خود کمک کنید ، از طریق اینکه به او بگوئید که آب لیمو ترش در جلوگیری از سرطان سودمند است. >>طعم آن بسیار خوشایند است و عوارض جانبی شیمی درمانی را ندارد. >>اگرمی توانید یک درخت لیمو در حیاط یا پاسیوی خود بکارید . >>بسیاری از مردم دراثر سرطان می میرند درحالیکه این راز همچنان حفظ می شود تا منافع شرکت های داروسازی به خطرنیافتد. >>لیمو ترش را می توان به صورت های متفاوت مصرف نمود. قسمت گوشتی آن را خورد یا آب آن را مصرف نمود ، به صورت شربت و یا صور دیگر. جالب ترین خاصیت آن اثرش برروی کیست ها و تومورهاست . ثابت شده است که این گیاه درمان گر همه انواع سرطان است.همجنین بعنوان یک ضد قارچ و عفونت ها و کرم ها محسوب می شود . فشار خون بالا را تنظیم می کند و و ضد افسردگی است و با استرس و اختلالات عصبی مبارزه می کند. منبع چنین اطلاعاتی بسیارجالب است ، یکی از بزرگترین تولید کننده های دارو در دنیا . این کارخانه بزرگ دارویی فاش ساخته است که آزمایشات آزمایشگاهی که ازسال 1970 انجام شده است نشان می دهد که لیمو ترش سلول های سرطانی را در 12 نوع سرطان ازجمله سرطان روده ، سینه ، پروستات ، ریه و پانکراس نابود می کند.

هرروز صبح قبل از صبحانه یک لیوان آب+یک قاشق عسل+چند قطره لیموترش+دو تکه یخ را بخوبی با هم مخلوط کرده میل فرمایید تا پس از مدتی تاثیر معجزه آسای آنرا در گوارش خود بیابید!!!

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 23 / 12 / 1390برچسب:, | 7:57 | نویسنده : HONEY |

عسل و تری گلیسرید خون

 

فروکتوز که نوعی تک قندی است،مصرف آن از دهه 1970 بطورثابت افزایش  پیدا کرده و در حقیقت به افزایش تری گلیسریدهای خون کمک کرده است.با این همه اگر منبع فروکتوز،عسل باشد،که حاوی فروکتوز و گلوکز به نسبت تقریبا برابراست،افزایش تری گلیسریدهای سرم مشابه این اثر دیده نمیشود!این یک امتیاز و برتری حیرت انگیز است که تفاوت کاملا آشکاری بین عسل و شکر و قند مایع و سایر نشاسته هاست.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 17 / 12 / 1390برچسب:, | 7:42 | نویسنده : HONEY |

عسل یک ضد سرفه قوی

توانایی عسل یا محلول عسل برای کاهش یا درمان علایم عفونت قسمت فوقانی دستگاه تنفس(URA)باعث نرمی گلو و کاهش سرفه در بسیاری از فرهنگ ها برای قرون متمادی مورد تاکید بوده است.طبق انتشارات سازمان جهانی بهداشت(WHO)در سال 2001 عسل درمانی موثر علیه URA می باشد.اما تا سال 2007 میلادی این مطلب مورد پذیرش عمومی واقع نگردیده بود تا اینکه تاثیرات آن در بررسی بالینی بر روی 105 کودک بیمار مورد تایید قرار گرفت.

دکتر ایان پاول و همکارانش در یک آزمایش کاملا کنترل شده در دانشگاه پنسیلوانیا انجام گرفت دریافتند که عسل دارای تاثیر فوق العاده ای روی سرفه کودکان بوده و در مقایسه با دکسترومتورفان هم در بزرگسالان و هم در والدین خیلی موثر است و بعلاوه در بهبود خواب کودکان و بزرگسالان نقش دارد.

ادامه مطلب را در کتاب انقلاب عسل بخوانید.

برای دریافت کتاب تماس بگیرید:09128366656


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 12 / 12 / 1390برچسب:, | 8:30 | نویسنده : HONEY |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.